google8a952e6ff2099e02.html

Konsumenci wkraczają do sklepów i dostrzegają zalety mrożonek.

Perspektywy rozwoju kategorii mrożonej żywności są bardzo dobre - młodzi konsumenci wkraczają do sklepów i dostrzegają zalety mrożonek.


Ożywienie na rynku mrożonek będzie się rozwijać po pandemii, ponieważ oferuje większy wybór

długoterminowych produktów, a konsumenci szukają rozwiązań problemu marnowania żywności, twierdzi Brytyjska Federacja Mrożonej Żywności.


Wegańskie zamienniki mięsa Linda McCartney w sklepach Carrefour Polska

Nowy raport organizacji mówi, że brytyjscy konsumenci kupują więcej mrożonek niż kiedykolwiek wcześniej.

W zeszłym roku klienci wydali dodatkowe 872 miliony funtów na produkty mrożone, od mrożonego awokado po lody, czyniąc z mrożonek jedną z najszybciej rozwijających się kategorii żywności, drugą po alkoholu.


Wartość mrożonek sprzedawanych w sklepach w Wielkiej Brytanii wynosi obecnie 7,21 mld funtów, przy wzroście o 13,8%, w porównaniu ze sprzedażą w roku poprzednim, rosnąc szybciej od całkowitej sprzedaży artykułów spożywczych, która wzrosła o 11,3%, oraz świeżych i chłodzonych produktów, których sprzedaż wzrosła o 9,3% - wynika z raportu, w którym zebrano badania przeprowadzone przez Kantar Worldpanel i IGD.


Dodano, że nabywcy z pokolenia Z (urodzeni w latach 1997-2012) są o 23% bardziej skłonni do konsumpcji mrożonek, ponieważ przyciąga ich wygoda i smak rosnącego asortymentu produktów wegetariańskich i wegańskich tej kategorii.


"Na początku pandemii zaobserwowaliśmy ogromny wzrost popytu na zakupy spożywcze online, wywołując nawyki zakupowe, które naszym zdaniem utrzymają się jeszcze długo po zniesieniu lockdownu" - powiedział dyrektor naczelny BFFF, Richard Harrow. "Marzec 2020 roku był rekordowym miesiącem pod względem popularności zakupów online, która wzrosła o 140 000 gospodarstw domowych, a dalsze badania przeprowadzone w październiku 2020 r. wykazały, że 26% kupujących zadeklarowało powrót do zwyczajów zakupowych sprzed pandemii, a 55% stwierdziło, że już nigdy nie będzie robić zakupów jak kiedyś. Oznacza to, że potencjalnie 74% kupujących utrzyma swoje nawyki zakupowe w internecie w dłuższej perspektywie."


Kategoria mrożonek skorzystała również z trendu, w którym ludzie robią większe zakupy, ale rzadziej, powiedział: "Konsumenci szukają również wygodnych produktów, które nie zepsują się między kolejnymi zakupami. To gra na korzyść kategorii mrożonek i powoduje to, że jesteśmy optymistami, że mrożonki będą nadal zwiększać swój udział w zakupach online."


Harris poinformował FoodNavigator, że kupujących będzie przyciągać mrożona żywność jako rozwiązanie pozwalające ograniczyć marnowanie żywności. "Coraz więcej osób pyta, co może zrobić, aby ograniczyć marnowanie żywności" - powiedział. Mrożona żywność, która pozostaje dłużej świeża, pozwala konsumentom używać tylko tego, czego potrzebują, daje jednocześnie możliwość produkowania jej bardziej efektywnie, w dłuższych seriach.


Mrożone produkty Linda McCartney i Beyond Meat w zamrażarkach e.Leclerc Polska

Popularyzacja mrożonek


Przykładem mogą być 3 mrożone pizze stworzone przez restauracje „Zizzi”. Według właścicieli sieci restauracji są to produkty wykonane z "najwyższej jakości składników restauracyjnych" i zostały opracowane w odpowiedzi na wzrost popytu konsumpcji domowej, która była odpowiedzią na zamknięcie lokali w Wielkiej Brytanii.


Inne przykłady to BirdsEye Green Cuisine, stworzona, aby zaoferować konsumentom nowe posiłki bezmięsne oraz Strong Roots, która dostrzegła lukę na rynku dobrej jakości mrożonych owoców i warzyw.

„ITSU” niedawno wprowadziło na rynek pierwsze w Wielkiej Brytanii mrożone pierożki gyoza z "wegańskim mięsem".



"Widzimy, że kategoria jest postrzegana przez ludzi zupełnie inaczej," powiedział Richard Harrow. "Istnieje wiele różnych możliwości dla ludzi, aby wejść do kategorii i znaleźć niszę."


"Dużo jest produktów na bazie roślin, co jest trendy wśród konsumentów, a my jesteśmy kategorią wolną od dodatków, ponieważ mrożenie jest najlepszą metodą konserwacji."


„Uważam, że na rynku pojawi się więcej wysokiej jakości, mrożonych, gotowych dań wegańskich. Systematycznie zmienia się wizerunek mrożonek, a klienci doceniają ich wysoką jakość oraz to, że jest to najlepszy sposób przedłużenia trwałości produktów."


#alternatywadlamięsa #roślinnemięso #wegańskiemięso #lindamccartneypolska #lindamccartney #wegańskieburgery #beyondmeatpolska #beyondburgerpolska #kiełbaskibeyond #beyondburgerwzabce #mrożonki #mrożoneznaczyzdrowe

Source

  • Facebook Basic Black
  • Black Instagram Icon

beyond meat | linda mccartney | wegańskie | roślinne mięso | alternatywa mięsa | bezglutenowe | bez gmo | kosher | czysta etykieta

© 2017-2021. Copyright Foods Brothers. Powered by FOODS BROTHERS.

Polityka Prywatności. Warsaw, Poland, T: +48 22 290 22 14, E: orders@foodsbrothers.com